torsdag 5 december 2013

Träning

I går blev det ett distanspass på drygt fyra timmar vilket kändes helt ok faktiskt. Inte allt för trött efteråt. Jag tycker faktiskt att fyra timmar brukar vara helt ok men det är när man skarvar på upp mot fem timmar som det börjar bli jobbigt. Även fast tempot är anpassat för tiden. Problemet är att jag inte kan motivera mig att köra fem timmar. Redan efter fyra timmar tycker jag att jag förtjänar ett diplom för väl utfört arbete.

I morse blev det dock ett beskedligare återhämtningspass på 1 timme. Passade också på att stanna till hos veterinären och boka en tid för Pirac. Han har en vårta på ena ögat som växer och har blivit så stor att den börjar störa honom.

I morgon har dom lovat snöväder och då ligger nog trainern nära till hands i stället för att brottas i trafiken med plogbilar och övriga trafikanter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar