tisdag 22 januari 2013

Samma lika

På förkylningsfronten händer det inte speciellt mycket just nu. Kanske känns det lite bättre idag. Kanske!

Försöker följa lite bloggar som handlar om cykling och just nu försöker jag sniffa de som skriver från GC. Känner att det ger mig motivation och inspiration vilket jag behöver lite av nu när näsan rinner som bäst. Spännande att tävlingssäsongen har startat ämnen om det känns lite fjärran när jag tittar ut och ser minusgraderna och vintern utanför fönstret.

Om drygt två veckor planerar jag att köra på velodromen (eller häxrondellen som vi egentligen kallar den) i Falun. Det blir kamrater från Team Norrbotten och en massa lovande ungdomar från Fuji Racing Team. Tidigare har jag kört med Norrbotten men i år kommer jag att köra tillsammans med Fuji som ffa satsar på ungdomar men vi kommer också att vara några som kör med elitlicens. Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar