onsdag 24 juli 2013

Semester BIG time

Jag vill gärna tro att jag är rätt bra på det här med att ha semester. Träning på fm och nåt kul, nåt gott eller bara slapp på em. Nu har vi kommit till Norrköping med husvagnen och i dag blev det en sväng med Linda och Pirac i cykelvagnen ner till Söderköping. Vägen dit var på en riktigt, riktigt fin skogsväg med mestadels grus. Sista milen åkte vi längs Göta kanal där vi mötte flera segelbåtar. Jag kan lugnt konstatera att båtarnas kaptener var betydligt trevligare än många bilister som jag möter på vägarna.

Träningen rullar på men det blir mestadels lite längre pass och några intensiva kvalitetspass är det gles mellan. Kan liksom inte motivera mig till det, tyvärr. Tröstar mig med att dom hjärncellerna behöver jag ha kvar till racen och till vinterns trainerpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar