onsdag 16 mars 2011

Var är våren?

Har varit 2 dagar på tjänsteresa i Skellefteå och jag kan bara konstatera att våren inte kommit längre där än i Kiruna, trots att det ligger nästan 50 mil längre söderut och 500 meter lägre i altitud. Var är våren? När kommer den? Jag undrar...

I morgon stundar fem tior på trainern och det vore en stark överdrift om jag påstod att det spritter i benen. Men så är det "bara" typ 28 dagar kvar till mallis så det gäller att ligga i med träningen om det ska bli något rekord uppför Sa calobra.

1 kommentar:

  1. Du jag är i Stockholm på tjänsteresa och tog vårjackan... Skulle jag inte ha gjort, -2 till -5 grader och snålblåst...
    Huuga! Det är fortfarande lite snö kvar här och där... Man är snabb mellan pendeltåg och hotell... Såå våren verkar ha tagit semester, kanske är den i Spaninen :-)

    SvaraRadera