fredag 17 juni 2011

Dags att trampa runt sjön

I morgon är det dags att köra Vättern runt med Masarna och det gemensamma målet är att minst en av oss ska köra under 7 timmar, eller sub 7 som det heter. Jag hoppas att kroppen ska piggna till efter dom två senaste veckornas seghet så att jag kan vara med och bidra till farthållningen.

I kväll är det hjulmiddag och taktikgenomgång över en talrik pasta och innan dess hoppas jag att det står en cykelduglig linjecykel redo att delta i drabbningen tillsammans med mig. Jag har fått låna en ram som tydligen skall vara utrustad med en del komponenter och sakna en del men jag har ju min papperskasse med komponenter som jag kan använda i väntan på den nya ramen som förhoppningsvis kommer på måndag.

Startnummer: 23014, startgrupp: 350, starttid: 09:30.

GO :-)

2 kommentarer:

  1. Lycka till Mats!
    Hoppas ni knäcker 7-timmars gränsen nu...

    /Mats

    SvaraRadera
  2. Grattis Mats!

    Fan så starkt, 6:52 på 30 mil runt sjön...
    Hatten av!!!

    SvaraRadera