tisdag 14 juni 2011

Osäkert läge

Hängig förra veckan och en nu en lättare förkylning som inte verkar ha bestämt riktning och omfattning ännu. Sådant är läget inför Vätternrundan på lördag och SM-tempot på onsdagen efter. Någon linjecykel har jag inte heller ännu eftersom ramen har gått sönder.

På den positiva sidan kan jag konstatera att det å andra sidan blir enkelt att lasta linjecykeln inför bilresan eftersom alla lösa komponenter ligger i en papperspåse i hallen. Bara att lyfta in i bilen och åka. Lastat och klart (utan ram). Hoppas att en ny ram anländer innan SM-linjet på midsommar.

På fredag kväll är det hjulmiddag med Masarna som jag ska köra med runt sjön och till dess hoppas jag att formen återvänt och gör mig sällskap resten av sommaren.

3 kommentarer:

  1. Tänkte bidra med tre tips från en vän:

    1. GÅ INTE LOSS - det är inte mesigt att ligga i klungan (i ert fall är det dock "masigt").
    2. Ta med en extra styrändsplugg - just in case...
    3. Ta i.

    Blogga gärna in startnumret, så vi kan följa dig från sofforna.

    SvaraRadera
  2. Fler tips

    4. Ta med en extra ram
    5. Stanna inte om du tappar nått (förutom farten, då är det oundvikligt)

    Lycka till

    SvaraRadera
  3. Oj, så fyndiga tips från Nybyn :-) Ska lägga alla tips på minne. Kan visa sig bli helt avgörande ;-)

    SvaraRadera