tisdag 10 april 2012

Påskträning

Eftersom jag inte tog mig iväg till Mallis i år så har jag försökt vara extra flitig med träningen på hemmaplanen under påsk. Målet var att få ihop 20 timmars cykelträning från torsdag till måndag vilket jag nästan lyckades med och fick ihop 19 timmar. Idag blir det vila och sedan kortare pass under resten av arbetsveckan. Kanske hinner med något lunchpass på racern om vädret vill oss hemmacyklister väl men just nu ser det inte så ljust ut.

För att fortsätta med veckosummeringen av träningen så blev det 18 timmar förra veckan men bara ett intervallpass. Resterande tid får klassas som distnas eller snabbdistans.

Jag han också med att hälsa på min syster och hennes familj i åre. Medan de andra åkte skidor i färgglad utstyrsel passade jag och Ingemar på att göra ett besök i björnköket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar