måndag 19 november 2012

Dags igen

Helgen är över och efter wiskykvällen i lördags är jag (inte helt oväntat) lite sliten. Det var strävsamt tungt att resa sig ur sängen i morse och krypa i trikåerna för att ta en morgonrunda. Men, motivation is everything, så det gick till slut även om det inte riktigt spritte i benen.

Förra veckan blev det 3 intervallpass över tröskeln och ett pass strax under tröskeln och det sista hårda passet i lördags genomfördes med rätt slitna ben. Nu väntar en vecka men ett pass över tröskeln och resten i distansfart så att kroppen orkar köra 4 intervallpass över tröskeln och ett pass precis under. Passen över tröskeln är verkligen ingen dans på rosor. Ingen promenad i parken eller gäspning. De är fullt ös - medveslös! Fulla med ångest och mjölksyra men med min filosofi är det helt nödvändigt för att utvecklas.

2 kommentarer:

  1. KOmpis! Alltid bra att läsa din blog. Försökte messa dig på Whatsup och på ngt mobilnummer jag hade. Det var kortare än tre rader tror jag, så du borde läst det. Men iaf så kan du väl skicka ett sms till mig så jag får ngt bra mobilnummer du använder idag =) Vi ska bestämma middagsdatum!

    SvaraRadera
  2. Tjena! Nu finns jag på Whatsapp igen. Du borde ha fått några meddelanden. Om jag inte fått svar inom en dag eller så så kommer det ett vanligt hederligt sms.

    SvaraRadera