tisdag 13 november 2012

Där satt den

Förra veckan fick jag vila några dagar pga en tandoperation som blev lite mer omfattande än jag först trodde men nu är jag på banan igen.

Satte min första 4x4 på 400 watt i går kväll och är nöjd över det. Speciellt eftersom det är ganska tidigt på vintern och dessutom var det en kämpainsats. Jag uppsakttar inte alltid min förmåga att plåga mig och tömma mig fysiskt. Det blir ju skitjobbigt ju, men effektiv träning (enligt min filosofi).

I kväll tänkte jag fresta mig själv med 6 stycken hårda treminutersintervaller. Det blir nåt att se fram mot:-)

2 kommentarer:

  1. Vad har du för ungefärlig FTP ?

    SvaraRadera
  2. Ja den ungefärliga ligger kring 320 W (på min trainer). Det är ju inte så viktigt hur mycket fel det egentligen är utan det viktiga tycker jag är att den visar lika mycket fel varje gång och det tror jag att den gör.

    SvaraRadera