fredag 30 november 2012

Vintern har kommit

Det verkar som att vintern jobbar på sitt intrång i Umeå. Fram till nu tycker jag att det har varit förh娠förhållandevis mild temperatur men i går kom kylan och den verkar stanna på obestämd framtid, tyvärr.

Denna vecka har jag också haft mina premiär-träningar med Gimonäs. Mycket trevligare att träna tillsammans än att mala på ensam i mörkret och med dubbdäck i 20 km/h. Man odlar inte direkt några smilgropar. Lite väl högt tempo på de gemensamma träningarna dock så jag kan inte vara med varje pass för då kommer jag inte att orka mina intervaller. Men något pass i bland ser jag fram mot.

Nu är det dags att besöka tandläkaren. Inte så trevligt.

2 kommentarer:

  1. Och du är säker på att de grönklädda inte räknade träningen som ett intervallpass...?

    Kul - bit ihop.

    SvaraRadera
  2. Hoppas jag verkligen att dom inte gjorde. Passen var mellan 2 och 3 timmar så dom har en jävulsk uthållighet i så fall.

    SvaraRadera