måndag 3 januari 2011

Gott ny å allt det där!

Märker att jag har pinsamt lite att skriva om när jag är sjuk och inte kan träna. Så kanske det är till viss del fast det är mest julen och ledigheten som gjort att jag inte hängt så mycket framför datorn.

Förkylningen börjar ebba ut men som vanligt tar det minst 2 veckor innan den läkt ut och man kan börja gå på för fullt igen. Min styrketräning ser lite annorlunda ut i år jämfört med förra året då jag körde tung styrketräning för att bygga muskler. I år är målsättningen att uppehålla den muskulatur som jag har utan att bygga på mer. Förkylningen har gjort att det i går var 3 veckor sedan senaste styrkepasset = jobbigt mycket träningsvärk. När jag var ung försvan den på 3 dagar men nu snackar vi 6 dagar :-(

Kämpa på där ute :-)

1 kommentar:

  1. Jag slipper träningsvärken, men å andra sidan har jag inte kört nån styrketräning heller
    Krya på dig...

    SvaraRadera