fredag 30 september 2011

Soppatorsk

När det blir höst med mörker, kyla och regn brukar jag få soppatorsk och så har det har blivit även i år. Motivationen bara försvinner, nästan från en dag till en annan och om jag inte visste att det alltid blir så här, skulle jag säkert tro att jag var på väg att bli soffpotatis.

Finns det inte inre motivation får man utnyttja möjligheten att låta sig påverkas av yttre faktorer. En ny cykel tex brukar faktiskt funka för mig :-) Fick ett samtal att den är på väg från Egons cykelbutik så i början på nästa vecka borde den dyka upp, redo för höstens och vinterns vedermödor.

2 kommentarer:

  1. Lät jobbigt med sån svacka, men kul med ny cykel även fast det är en FUJI ;-)

    SvaraRadera
  2. Det är ju just att det är en Fuji som gör det extra kul ;-)

    SvaraRadera