måndag 9 januari 2012

På randen till katastrof

När jag satt med frukostägget i handen i morse så insåg jag att jag glömt plocka fram Kalles randiga. Lyckligtvis har jag kylskåpet bara ett steg bort från köksbordet så snabbt var kylskåpsdörren öppnad. Då inser jag till min fasa att tuben med Kalles randiga i det närmaste är tom.

Nu fanns det ändå lite kvar att klämma fram ur tuben men eftersom Kalles randiga är en bas i min frukost så stod jag på randen till katastrof under ett kort ögonblick. Nu gäller det bara att inte glömma bort att inhandla en ny och fräsch tub till frukosten i morgon. Viktigt, viktigt!

4 kommentarer:

  1. Some things never change...
    Och Tack för paketet!

    SvaraRadera
  2. Jag misströstade lite efter att ha provat nya modellen av tröja nästa år. Storlek M på byxorna är ju ok men storlek L på tröjan... Inte direkt den perfekta cykelkroppen.

    SvaraRadera
  3. Ojdå, då har vi samma storlek på tröjan :)
    Jag har bildbevis...

    SvaraRadera