tisdag 17 januari 2012

Summering av förra veckans träning

Hade som ambition att köra distans med Gimonäsgänget på lördag men när jag vaknade på morgonen kände jag mig väldigt sliten så med tanke på att jag varit förkyld ordentligt veckan tidigare tog jag ett klokpoäng och valde vila i stället för att chansa och kanske bli sjuk igen. Den ni! Minst ett poäng i klokligan. Trots vilan i helgen blev det 8,5 timmars träning fördelat på cykel, skidor och styrketräning.

Denna vecka har börjat med tre pass på cykeln varav ett intervallpass 4x4 och två pass utomhus. Vad som händer under resten av äningsveckan beror också lite på vad som händer på jobbet. Hoppas iaf hinna med minst ett, gärna två intervallpass, varav ett under och ett över tröskeln. Återkommer förstås med en redovisning senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar