torsdag 13 mars 2014

Bloggdags

Tack vare hjälp av @larssonpetter har jag haft en uppåtgående trend på mina effektsiffror hela vintern och egentligen utan något platå eller trendbrott. Men nu är jag lur på om det inte är säsongens första platå som seglar upp. På grund av jobbet fick det bli vila i måndags (inte så smart att blocka ut veckans enda vila första dagen men så blir det ibland när vardagen ska ha ett finger med i spelet) och 2x20 på 340 W i tisdag. Inte ett busenkelt pass men helt klart ett av dom lättare. Men jag fick slita som besatt nästa från start för att mata igenom hela passet som planerat.

Nåja, jag hade ju flygresan i benen och allt det där så ingen direkt hängläpp efteråt. Men distanspasset i går och i morse på 4 timmar gav nya prov på min karaktär och dom planerad 210 W gick inte att skrapa ihop utan jag fick nöja mig 200 W. Helgens 4x4 känns redan som en extra utmaning.

Som tröst ser jag snart fram mot 10 dagar på Mallis med pappan och ena systern. Det ska bli kul och förhoppningsvis varmt och soligt förstås :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar