lördag 30 april 2011

Hemma igen

Nu är mallisresan till ända för detta år och den kan enkelt sammanfattas som 100% lyckad. Bra sällskap, brasparring ch bra väder. Av 14 dagars cykling fick vi 15 minuters regn och det känns helt ok och inget att klaga på ;-)

Medan jag varit på mallis har min lägenhet renoverats så för att hantverkarna skulle få utrymme hade alla möbler styrts ihop i en hög i stora sovrummet och en stor hög i vardagsrummet. Jag som precis hade flyttat in alla möbler efter flytten från kiruna, var lagomt sugen på att börja röja upp igen när jag kom från mallis. Men inte så mycket att tveka på och bara sätta igång. Har ändå gått bra med mycket hjälp från mamsen.

På cykelfronten har det blivit vila två dagar och idag tog jag premiärturen på tempocykeln och testade samtidigt mina nya Stinger 9-hjul. Kändes sköna att köra på men jag känner att mycket fokus måste läggas på hårdkörning närmaste tiden för att få lite power i benen.

Grabbarna har kört snabbt på SMACK-tempot idag och jag hade knappast haft något att sätta emot. Just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar