tisdag 5 april 2011

På plats i Umeå

Flytten till Umeå är genomförd och den gick bra från start till slut utan några som helst missöden. Ett stort tack till alla släkt och vänner som hjälp till. Det blev många vemodiga avsked i Kiruna men väldigt kul att träffa kamraterna i Umeå.

Min faryngit har läkt ut och jag har hunnit med ett par lugna cykelsvängar men det känns att den höga febern förra veckan har satt sina spår. Den ofrivilliga viktförlusten var nog den första sedan tonåren och inte alls så positiv som man kanske kan tro. Men det som har skett kan inte göras ogjort och det är dags att blicka framåt. Som till exempel resan till Mallis nästa vecka. VERY VERY NICE :-)

Min fyrbente kamrat Pirac (alias Pirre) är på kollo hos Husmor några veckor och kommer att ha det bra där med långa promenader och en del god mat kan jag gissa.

Nu ska jag ta en kaffetår. Trampa på :-)

2 kommentarer:

  1. Hej och välkommen till Umeå.
    Ses på Lördag.

    / Jocke

    SvaraRadera
  2. Tack för det , Jocke. Ser fram mot helgens långpass i solskenet :-)

    SvaraRadera