fredag 26 augusti 2011

Masters WM och distriksmästerskap

Fick precis ett sms från Tom Pietilä att han blivit 6a eller 7a i spurten på linjeloppet och var nöjd över det. Tycker jag låter kanonbra med tanke på att vi norrlänningar inte är så vana att kriga i stora klungspurter vilket jag antar att det var för Tom.

I morgon är det distriktsmästerskap i tempo i Piteå. 30 km ska avverkas och om jag har gissat rätt på bansträckningen verkar det stiga ca 150 meter till vändet. Kommer att lämna disken hemma och köra med Stinger 90 bak och antingen Stinger 60 eller Stinger 90 fram. Jag hoppas att formen har fortsatt att stiga men jag har ändå inga förhoppningar om något kanonlopp. Men en liten ljusglimt skulle jag uppskatta i mörkret.

Återkommer med en rapport till veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar