torsdag 21 februari 2013

Morgonpass

Det var FÖR kallt och FÖR tidigt för ett utomhuspass i morse. Det ska tydligen bli varmare under eftermiddagen men min chans till träning var på morgonen så det fick bli ett pass på trainern. Var optimistisk och laddade igång ett tröskelpass på 300 W som jag brukar köra på när jag inte vill ta i allt för jävligt. Tyvärr var kroppen inte en med på den kompromissen så jag fick sänka till en ny bottenrekord runt 28 W. Inget att skriva om på bloggen direkt men jag kämpade mig i alla fall igenom och fick trots allt trötta ben. I kväll blir det styrketräning och till helgen skall vi uppvakta mamma som fyller jämt. Men då får faktiskt cykeln stanna hemma till förmån för skidorna. Snart är ju vintern slut (snälla, snälla, snälla…) och någon gång vill jag ju prova skidorna i vinter.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar när Nisse hälsar på hos en ordpolis!
    Grattis till tröskelpasset, personligen har jag faktiskt aldrig ens behövt gå under 100W, så det är skönt att du är mänsklig.
    Oj, hade jag vetat att din mamma alltid fyller år, så hade jag givetvis tagit med en present när vi våldgästade henne till norrländskan 2011.

    Tack, nu känns morgonen genast lite lättare! :)

    Ps. Kom ihåg att du fick skjuts av mig igår - innan du raderar mig från Facebook ;-)

    SvaraRadera
  2. Nisse har fått sparken nu. Ut i kylan!

    SvaraRadera